Polski  |

Beaches
Practiced journeyerPracticed journeyer Thorns666
2010-07-28 08:34:39
Displayed times (last time: )

Dojazd:
Wyjechaliśmy około 20.30 - 2.06
Trasa - Rzeszów-Barwinek-Kosice-Miskolc-Budapest-Słowenia -Lido Di Camaiore
Generalnie Polska i Słowacja spokojnie i wolno - Węgry i SŁowenia praktycznie cały czas autostrada, na Węgrzech ruch mały, w Słowenii cały czas deszcz - o 6 rano jesteśmy we Włoszech - tutaj autostrady - pierwsza część - wzdłuż Adriatyku szybka, ale korek 30 km - wypadek, przejazd z jednego krańca Włoch na drugi również autostrada, jednak kręta i męcząca. W Lido jesteśmy około 13.00. Autostrady w Słowacji, Węgrzach i Słowenii - winiety, Włochy - bramki.

Lido Di Camaiore:
Spora miejscowość, bardzo zadbana, rząd hoteli oddzielony ulicą od promenady, zadbanych ogródków plażowych i samego morza, wszystko na wysokim poziomie.
Miejscowość łaczy się deptakiem z sąsiednią - Viareggio. Jakość i obsługa wszystkich elementów wzorowa, plaża szeroka i piaszczysta.
W zasadzie jedyny mankament - przybysze z Czarnego Lądu - handlujący na plaży.

Hotel Dune
Mieliśmy rezerwację z Neckermanna - ale niemieckiego, hotel z HP, pokój - generalnie OK., ale z lat 70tych, bez widoku na morze, codzienna wymiana ręczników i sprzątanie - na poziomie.
Wyżywienie HP- dwa posiłki w formie bufetów, kuchnia dobra, bardzo smaczna nie można nic zarzucić.
Brak zajęć dla dzieci.
Basen - zimny, w cieniu i bez widoku na plażę.

Hotel wart polecenia, standard bez wodotrysków ale solidny.

W pobliżu:
W zasadzie byliśmy w Pizy - oraz przejechaliśmy kilkadziesiąt kilometrów wybrzeża na południe.
W Pizy godna polecenia jest krzywa wieża z zespołem zabytków. Wybrzeże w stronę południa kifowe, skaliste.

Pogoda:
Bardzo dopisała, codziennie 30 stopni, woda 22 - 25 stopni.
Powrót tą samą trasą- 14 godzin
Generalnie wyjazd do Włoch bardzo udany, wszystko na bardzo dobrym poziomie, bardzo dobry wybór miejscowości - nie można się nudzić.

Rate this article:

Add Comment >>

Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010 Włochy Lido Di Camaiore czerwiec 2010
See photographs from: Hungary Gallery , Italy Gallery

Travel stories about countries mentioned in this article

Jeżeli chcesz otrzymywać nasz Newsletter, wpisz swój adres:
Regsiter Now!

Odyssei.com Community - see who's been there

Odyssei.com forum - latest posts

Odyssei.com travel forum

Questions?!
  » Hungary
  » Italy

Become an advisor!
  Countries mentioned in the article