• Relacji z podrózy: 17571
  • Postów: 131439
  • Tematów: 12282

Patronat Odyssei: Wyprawa 4x4 Albania 2012

Albania "Piękna nieznajoma" - off-road expedition 27.04.2012-06.05.2012.

Wyprawa 4x4 Albania 2012Piątek (27 kwietnia) zbliża się wielkimi krokami, samochody niecierpliwią się w warsztacie a nowe opony czekają na czwartkową zmianę kapci. Dopiero co wróciliśmy z Ukrainy, jeszcze nie zdążyliśmy się porządnie wyspać i pozałatwiać spraw w pracy a już pojawiła się gorączka przed bałkanską podróżą. Spotykamy się w Częstochowie piątkowym porankiem, ostatecznie pakujemy samochody, tankujemy do pełna i w drogę.

Jedziemy 4 samochodami 3 Land Rovery Discovery oraz Land Criuser. Mamy do pokonania: Słowację , Węgry, Serbie i Czarnogórę gdzie w Gusinje spędzimy pierwszą noc w Górach Przeklętych. Granicę przekroczymy według planu w okolicach Vermosh na przejściu, które kiedyś w przewodnikach było opisywane, że jest dostępne jedynie dla samochodów terenowych. Naszym głównym celem są 3 parki narodowe Theth, Lure, Valbona ale mamy jeszcze kilka miejsc, które chcemy odwiedzić. Posmakujemy albańskiej kuchni, poszukamy śladów Skandenberga i wypijemy rakije. Po powrocie specjalnie dla Odyssei przygotujemy obszerną relację fotograficzną i filmową. Do zobaczenia po powrocie!

Dodaj nowy komentarz
Twoje imię:
Treść komentarza:

Wpisz wynik działania z obrazka:
Wybierz kontynent:
Wybierz kraj:

REKLAMA

Jeżeli chcesz otrzymywać nasz Newsletter, wpisz swój adres: