• Relacji z podrózy: 17569
  • Postów: 130902
  • Tematów: 12186

Odyseusz Marca

Przeczytajcie zwycięską relację: Przez Polskę, Czechy i Słowację.

odyseusz miesiącaPo miesięcznym pobycie w Wielkiej Brytanii udaliśmy się do Polski. Dzięki liniom Ryanair było to dość tanie, brak miejscówek i tłok na lotnisku Stansted trochę nas zaskoczyły, razem z usterką przyczyniającą się do opóźnienia. Z Wrocławia pociągiem udaliśmy się 70 kilometrów do dziadków mieszkających w miejscowości Tymowa.
Wracając po latach pobytu za granicą do rodzinnego domu wywołuje we mnie trudne do opisania uczucie. Sama podróż pociągiem, odbyta dziesiątki razy i zapamiętana w detalach jest bardzo wzruszająca. Od dziecka jeździłem tą trasą, teraz, po kilku latach zauważam najmniejsze zmiany, nowe torowisko, coraz to bardziej pochylający się nasyp kolejowy na przedmieściach Wrocławia, zmuszający do jeszcze niższej prędkości. Im dalej od miasta, tym mniej zmian. Pomiędzy Ścinawą i Tymową krajobraz jest ten sam, właśnie to mi się podoba, zawsze mogę liczyć na to że te stare kąty z młodości pozostają nie zmienione, pobudzając wspomnienia i uczucia.
I tym razem wszystko wydawało się być w tym samym stanie w jakim je zostawiłem. Niestety to tylko pozór, oczywiście ludzie się zmieniają. Pod domem stała karetka, obawiałem się najgorszego ponieważ dziadek od lat choruje. Wylew, potem następny, obydwa pokonał. Akurat tego wieczoru to nic poważnego, choć nie obeszło się bez uronionej łzy. Dzięki zbiegowisku za jednym zamachem przywitałem się z większością rodziny.

Relacja autorstwa Odyseusza o nicku

maksok1

uzyskała największą liczbę punktów spośród wszystkich tekstów opublikowanych w marcu na łamach Odyssei, które spełniały warunki regulaminu konkursu.

Zwycięzcy serdecznie gratulujemy!!! Przypominamy, że laureat otrzyma nagrodę w postaci książek autorstwa Beaty Pawlikowskiej:

* Blondynka wśród łowców tęczy

* Blondynka na Czarnym Lądzie

Zachęcamy do komentowania relacji. Dla autora najciekawszego komentarza czeka nagroda w postaci książki Olgi Morawskiej "Wakacje w Norwegii".

Dodaj nowy komentarz
Twoje imię:
Treść komentarza:

Wpisz wynik działania z obrazka:
Wybierz kontynent:
Wybierz kraj:

REKLAMA

Jeżeli chcesz otrzymywać nasz Newsletter, wpisz swój adres: