• Relacji z podrózy: 17571
  • Tematów: 12316

Odyseusz Lutego

Przeczytajcie zwycięską relację: Czarnogóra 2011

Odyseusz MiesiącaJest 13 sierpnia 2011r, godzina 5 rano, samochód zapakowany na maxa, ostatni łyk kawy, wsiadamy i ruszamy. Kocham Shengen- nawet nie zauważamy , ze już nie jesteśmy w Polsce, gdzies przy słowackiej drodze konsumujemy hranolky na obiad i dopiero na granicy węgiersko-serbskiej nas zaczyna szlag trafiać: kolejka -powolutku przesuwamy się i po godzinie witamy Serbię, ale jest już ciemno , jesteśmy zmęczeni po 16 godzinach podróży, więc zaczynamy wypatrywać możliwości noclegowych. .Zgodnie z radami znajomych zjeżdżamy z autostrady, ale opisy typu" żółty dom" albo "tam, gdzie ogródek z malwami", biorą w łeb- nic nie widaćw tych egipskich(sorry, serbskich) ciemnościach , więc wracamy na autostradę i zatrzymujemy się przy wielkim motelu obok stacji benzynowej. Na wielkich tablicach było napisane, ze noclegi od 10euro, ale na miejscu okazuje się , że są tylko pokoje lux, czyli 3-os. po 15 euro. Bierzemy i we 4 się spokojnie lokujemy. Dziewczyny po kolacji w postaci bułeczek z serkiem topionym zalegają przed TV i wynajdują jakies serbskie programy muzyczne, a my z Jackiem idziemy zerknąć na okolicę, czyli wypić lokalne piwo-Jelenic, całkiem ok. ;) Ranek piękny: śniadanie, tankowanie (pani myje nam szybki i nie chce żadnych pieniędzy) i ruszamy dalej. Jako pilot tej wycieczki z mapą na kolanach prowadziłam jakimiś trasami niekoniecznie głównymi, ale za to z widokami zapierającymi dech w piersiach. Pojechaliśmy sobie w kierunku na miasto Ruma, potem Sabac i Valijevo.

kanionCzarnogóra 2011 Czarnogóra 2011

Relacja autorstwa Odyseusza o nicku

lidkru

uzyskała największą liczbę punktów spośród wszystkich tekstów opublikowanych w lutym na łamach Odyssei, które spełniały warunki regulaminu konkursu.

Zwycięzcy serdecznie gratulujemy!!! Przypominamy, że laureat otrzyma nagrodę w postaci zestawu składającego się z filmów DVD:

- Najniebezpieczniejszy zawód świata

- 1000 miejsc, które trzeba zobaczyć

- Szkoła Przetrwania

Dodaj nowy komentarz
Twoje imię:
Treść komentarza:

Wpisz wynik działania z obrazka: