• Relacji z podrózy: 17562
  • Postów: 129737
  • Tematów: 11919

Konkurs Odyseusz Kwietnia

Opublikuj swoją relację z podróży na Odyssei.com lub skomentuj relacje innych użytkowników i wygraj nagrody!

odyseusz miesiąca1 kwietnia rozpoczęła się pięćdziesiąta siódma edycja konkursu „Odyseusz Miesiąca”. Jest to nagroda, którą przyznajemy najlepszej relacji z podróży opublikowanej w danym miesiącu na łamach Odyssei. Zwycięzcą zostaje autor relacji, która uzyskała największą liczbę punktów przyznawanych przez zarejestrowanych użytkowników.

Przypominamy, że warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zgodność danej relacji z regulaminem konkursu. Zachęcamy do czytania, oceniania i komentowania relacji z tego miesiąca, a także do lektury zwycięskich relacji z poprzednich miesięcy.

Odyseusz Marca >>>

Ostatnio dodane relacje >>>

Wszystkie kwietniowe relacje >>>

Na zwycięzcę Odyseusza Kwietnia czeka nagroda w postaci książek wydawnictwa NG:

* przewodnik Berlin

* Wietnam autorstwa Martyny Wojciechowskiej

Zachęcamy również do komentowania relacji. Aby wziąć udział w konkursie należy się najpierw zalogować. Dla autora najciekawszego komentarza czeka nagroda w postaci książki Olgi Morawskiej "Wakacje w Norwegii".

przewodnik BerlinWakacje w NorwegiiWietnam

Dodaj nowy komentarz
Twoje imię:
Treść komentarza:

Wpisz wynik działania z obrazka:
Wybierz kontynent:
Wybierz kraj:

REKLAMA

Jeżeli chcesz otrzymywać nasz Newsletter, wpisz swój adres: