• Wersja angielska
  •  
  •  
  • Odyssei
  • Serwis roku
  • National Geographic
  • Traveler
  • Strona Główna Odyssei
  • Odyssei

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Kask na narty, moda czy konieczność?
zlosnik
post Nov 12 2008, 01:38 PM
Post #1

Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze

W Polsce na szczęście(?) nie ma jeszcze obowiązku jeżdżenia w kasku.. ale obiło mi się o uszy, ze w Austrii tak - to prawda? Co o tym myślicie? Jeśli o mnie chodzi to źle się czuję w kasku ;/
Go to the top of the page

+Quote Post
Odyska
post Nov 12 2008, 01:38 PM
Post #

Miłośniczka podróży

Quote Post
kevlar
post Nov 12 2008, 03:08 PM
Post #2

Wytrawny wojażer

Jeżdżę od wielu lat na nartach i nikt mnie nie zmusi do jazdy w kasku. Co cyborg jakiś jestem żeby odziewać się w plastiki od stóp do głów. Nie ma takiej możliwości. Nie będę jeździł w kasku chodźby nawet prezydent nakazał!

+Quote Post
michalnap
post Nov 12 2008, 09:23 PM
Post #3

Wytrawny wojażer

Oczywiście każdy ma swoją rację, ale osobiście jeżdżę w kasku i czuję się dzięki temu bezpiecznej. Na stokach spotyka się różnych narciarzy - doświadczonych, mniej doświadczonych, zielonych i wariatów. Nigdy nie wiadomo co komu odbije i czy przypadkiem jakiś rozpędzony świr sie we mnie nie wpakuje.
Poza tym na stokach robi się coraz tłoczniej (klimat się ociepla, sezon coraz krótszy a narciarzy coraz więcej) więc kask znacząco zwiększa bezpieczeństwo.

Takie pisanie: nie będę jeździł w kasku BO NIE, daje tylko pogląd o Twojej inteligencji. A jakie masz KONKRETNE argumenty przeciwko jeździe w kasku?? Bo w ten sposób to można by mówić, że pasów w samochodzie też nie zapne, świateł nie zapale, etc.
Nie chcesz - nie jeździj. Twoje życie, Twoja sprawa.

--------------------

+Quote Post
gruzowik26
post Nov 12 2008, 09:34 PM
Post #4

Wytrawny wojażer

CYTAT(kevlar @ Nov 12 2008, 03:08 PM) *