• Wersja angielska
  •  
  •  
  • Odyssei
  • Serwis roku
  • National Geographic
  • Traveler
  • Strona Główna Odyssei
  • Odyssei

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )


 
Reply to this topicStart new topic
> Polacy w Malezji, szukam kontaktu z Polakami żyjącymi w Malezji
Agosha
post Feb 10 2006, 09:37 PM
Post #1


Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze
Postów: 3





smile.gif Niedługo wybieram sie z mężem i dzieckem do Kuala Lumpur,prawdopodobnie spedzimy tam kilka lat.Szukam jakis informacji o Polonii w Malezji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Odyska
post Feb 10 2006, 09:37 PM
Post #


Miłośniczka podróży









Go to the top of the page
 
Quote Post
hunter
post Feb 10 2006, 11:27 PM
Post #2


Zapalony wędrowiec
**

Grupa: Odyseusze
Postów: 70





napisz do anmbasady poslkiej w malezji moze dadza Wam jakies kontakty
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucek
post Feb 11 2006, 07:18 PM
Post #3





Guests






http://www.odyssei.com/pl/travel-tips/13236.html
tu znajdziesz adresssssss pozdrawiam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guest
post Feb 12 2006, 03:14 PM
Post #4





Guests






a z niezyjacymi Polakami tez szukasz konataktow?? smile.gif moze jacys ksieza tam sa na misjach ? mysle ze ciezko bedzie tu przed wyjazdem cos znalezc ale powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jack Keflock
post Mar 12 2006, 04:58 PM
Post #5





Guests






Super,

wejdz na www.polacy-w-malezji.com
Ambasada jest OK, poznasz ludzi, pograsz w Bowlinga, pogrilujesz...
Polcam: Tioman, Kuantan, Langkawi, Penang-Nie polecam

Pozdrawiam
Kef
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sl0wik
post Mar 16 2006, 12:20 PM
Post #6


Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze
Postów: 1





Od kilku dni szukam Polakow w Malezji i na razie znalazlem jednego smile.gif. Bardzo ciezka sprawa. A ta strona www.polacy-w-malezji.com jest "opuszczona".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wargass
post Apr 29 2006, 10:33 AM
Post #7





Guests






Czesc mieszkam aktualnie w Londynie ale chce sie wybrac do Malezji konkretnie do Kuala Lupur gdzies na 6 miesiecy mozesz mi powiedziec ja wyglada tam sprawa z praca sa jakies pozwolenie na prace dzieki z gory moj @ wargass@o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wargass
post Dec 6 2006, 04:18 AM
Post #8


Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze
Postów: 1





Witam serdecznie jestem wlasnie w Kuala Lumpur na 6 miesiecy i szukam jakis kontaktow z Polakami tutaj pozdrawiam smile.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yuen
post Dec 9 2006, 02:45 PM
Post #9


Zapalony wędrowiec
**

Grupa: Odyseusze
Postów: 111

Skąd: Poland, Krakow




CYTAT(Agosha @ Feb 10 2006, 09:37 PM) *
smile.gif Niedługo wybieram sie z mężem i dzieckem do Kuala Lumpur,prawdopodobnie spedzimy tam kilka lat.Szukam jakis informacji o Polonii w Malezji.

a to tam tak mozna? o ile sie orientuje, to tak "o" mozna tam byc 3 miesiace, potem trzeba sie starac o wize/karte stalego pobytu


--------------------
"by trying often, the monkey learns to jump from the tree"
"you can't say 'i can't' before you try if you can"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Agosha
post Dec 9 2006, 04:48 PM
Post #10


Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze
Postów: 3





CYTAT(Agosha @ Feb 10 2006, 09:37 PM) *
smile.gif Niedługo wybieram sie z mężem i dzieckem do Kuala Lumpur,prawdopodobnie spedzimy tam kilka lat.Szukam jakis informacji o Polonii w Malezji.

dry.gif ugh!Malezja nie wypaliła!Spedzilismy tam 4 miesiace.W skrócie:pogoda straszna,z robotą cięzko,transport publiczny okropny!Raj dla turystów ale na dłużej bez pracy nie na nasza kieszeń.Jesteś my teraz w Polsce ale od stycznia bedziemy mieszkać w Libii.Mąż dostał pracę a ja zobaczymy?!Pozdrawiam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Myfka
post Dec 13 2006, 08:18 PM
Post #11


Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze
Postów: 2





CYTAT(wargass @ Dec 6 2006, 04:18 AM) *
Witam serdecznie jestem wlasnie w Kuala Lumpur na 6 miesiecy i szukam jakis kontaktow z Polakami tutaj pozdrawiam smile.gif biggrin.gif



Witam!
Wybieram sie do Malezji na wakacje na praktyki- wlasnie poszukuje firm w ktorych moglabym odbyc praktyke. Kilka maila juz wyslalam. Jesli masz jakies kontakty to daj cynk, strasznie mi zalezy zeby tam pojechac (musze tam pojechac). Jak z kasa i jak drogie jest zycie? Pozdrawiam ps. praktyka na 3 miesiace a pozniej jak bedzie oki chcialabym zostac dluzej. jestem na 4 roku na Politechnice Gdanskiej, wydzial Zarzadzania i Ekonomii kierunek Technologie Informatyczne.
Czekam na propozycje:>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pupulek
post Oct 17 2007, 11:54 AM
Post #12


Miłośnik podróży
*

Grupa: Odyseusze
Postów: 1





CYTAT(sl0wik @ Mar 16 2006, 11:20 AM) *
Od kilku dni szukam Polakow w Malezji i na razie znalazlem jednego smile.gif. Bardzo ciezka sprawa. A ta strona www.polacy-w-malezji.com jest "opuszczona".

Witam Cie serdecznie.
Ja prawdopodobnie wybieram sie do Kuala Lumpur w styczniu 2008 roku,bo moj narzeczony dostanie tam prace.Obecnie mieszkamy w Holandii.
Dlatego interesuja mnie informacje o zyciu w Kuala Lumpur.Takze jak bys miala ochote i czas napisz mi co o tym miescie i jak tam sie wogle zyje.
Pozdrawiam serdecznie,Magda
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

- Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 24th July 2014 - 11:39 AM