• Relacji z podrózy: 17577
  • Postów: 132219
  • Tematów: 12443

Blondynka wśród łowców tęczy

Kolejna fascynująca opowieść Beaty Pawlikowskiej. Tym razem znana podróżniczka zabierze nas do amazońskiej dżungli.

Blondynka wśród łowców tęczyTropikalne ulewy na Amazonce. Stada piranii, przerażająca rybka canero i wyjątkowo śliska żaba. I blondynka, która wreszcie zrozumiała, że czasem w dżungli zamiast myśleć po europejsku, trzeba się szybko rozebrać. Oraz wszystko, co chcielibyście wiedzieć o bananach, ale nie wiedzieliście, że można o to zapytać.

Beata Pawlikowska – pisarka, podróżniczka, fotograf. Z pasją pisze i opowiada o podróżach. Organizuje wyprawy, fotografuje, pisze książki, felietony i reportaże. W Radiu ZET prowadzi audycję „Świat według Blondynki”.

www.beatapawlikowska.com; www.facebook.com/BeataPawlikowska

logo G+J

www.gjksiazki.pl

Dodaj nowy komentarz
Twoje imię:
Treść komentarza:

Wpisz wynik działania z obrazka:
Wybierz kontynent:
Wybierz kraj:

REKLAMA

Jeżeli chcesz otrzymywać nasz Newsletter, wpisz swój adres: